امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
فاطمه جونفاطمه جون، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

فاطمه خانوم و آقا امیرعلی عشق مامان و بابا

خنده های فاطمه

1393/5/19 1:52
نویسنده : مامان الهه
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم!

امشب خندوانه رو دیدید؟ عموپورنگ مهمون برنامه بود. وای که فاطمه اینقدر خندید که گلوش خشک شده بود. خدا رو شکر کردم.

راستی من امشب بهترین کادوی تولد عمرم رو گرفتم. از همسر گلم. البته پیش پیش. 27 مرداد تولدمه.

خدایا شکرت به خاطر خانواده  خوبم.

فکر نکنید که من مشکل ندارم. چرا دارم ولی از خود خدا کمک خواسته ام. هفته پیش تقریبا دپرس بودم اما چه فایده!

امیدوارم خدا به همه مون کمک کنه با وجود همه مشکلات بچه هامون رو شاد بار بیاریم.

فاطمه فردا تو کانون خاله بازی داره! خیلی خوشحاله. من هم از خوشحالیش خوشحالم. خیلی ذوق داشت ساعت 12ونیم خوابش برد! البته درنظر داشته باشید که هرشب ساعت 2 می خوابید. لبسهاش رو هم آماده گذاشته روی مبل.

امیرعلی هم که امروز حسابی بازی و حمام و .... داشته ساعت 11 اومده به باباش گفته بابا ضعف دارم. بخوابم. الهی بگردم که هرشب تا منو دق نمی داد نمی خوابید!!

اما من که از ذوقم بی خواب شده ام!!

دعا کنید صبح به موقع بیدار شم. بای.

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان الهه
20 مرداد 93 7:41
قربونت بره خاله .خاله واسم عکس فرشته هات رو بذار ببینیمشون.